Klubový výlet „Benešovský mlýn“ u Heřmaně 30.9.-1.10.2022

Ahoj kamarádi a přátelé našeho Jihočeského Indian klubu.

Tak jsme se před zimou sešli na našem podzimním výletě pořádaným Mírou Žižkou a jeho kamarádem Wendym, tentokráte na penzionu „Benešovský mlýn“ u Heřmaně kousek od Písku v kraji kde si šoupal boty dobrý voják Švejk. Byli jsme ubytováni na nádherném starém mlýně v malebné jihočeské krajině. Klasicky v pátek odpoledne jsme se začali sjíždět do mlýna a tentokráte překvapivě většina účastníků přijela po ose na rudém stroji, i když někteří ( Láďa Holinka, Míra Vozňák, kluci Křížů) museli absolvovat cestu až 80 km. Díky hoši, byl to příjemný pocit z toho že naše staré stroje jsou plně provozuschopné. Po tradičním večerním posezení s výbornou Krušovickou jedenáctkou, kdy jsme probrali všechny zážitky za půl roku kdy jsme se neviděli, jsme se v pozdních nočních hodinách odebrali na kutě. Ráno po snídani jsme počkali až dorazí zbytek party (většina opět po vlastní ose), potom proběhlo focení a v 10.00 jsme vyrazili na trasu. Nakonec se sjelo 14 klubových historických motocyklů Indian, měl jsem moc příjemný pocit z toho, že přijeli všichni jezdící členové klubu a je radost s takovými lidmi, kteří mají o naší činnost zájem, spolupracovat. Pokud se naše činnost bude vyvíjet tímto směrem, tak je radost takovýto klub řídit a starat se o něj. Chlapci děkuji. Na startu nám zahrála a zazpívala malá folklórní kapela, protože zrovna měla na našem mlýně soustředění a tímto bych jim všem chtěl poděkovat, bylo to moc fajn.

Trasa vyjížďky vedla po krásných jihočeských silničkách s cílem v Bechyni, kam jsme dorazili všichni bez jakýchkoliv problémů. Po výborném obědě jsme v Bechyni navštívili mistra Haskiho, který se zabývá výrobou kožených doplňků na motocykly. Předvedl nám svoje řemeslo a zručnost,  bylo to moc fajn. Každému jezdci na přání vyrobil přívěšek s logem klubu a monogramem majitele. Zkrátka šikula. Mistře děkujeme za vaši péči. Jelikož se na nás hnal velký déšť, tak jsme se dohodli, že po řemeslnické ukázce vyrazíme k domovu a vyhneme se promoknutí, protože jak každý kdo jezdí na motocyklu ví, není to nic příjemného. Po neformální rozlučce jsme se rozjeli do všech směrů a mazali domů. Jen ta část co měla na mlýně auta a vleky na motocykly se vrátila zpět na základnu. Já jelikož jsem jel také po ose jsem dorazil domů bez jediné kapky, ale sotva jsem zaparkoval Scoutíka tak se spustil drobný podzimní deštík.

Chtěl bych ještě jednou poděkovat Mírovi

a Wendymu za výbornou organizaci celé akce a výběr trasy. Akce byla moc fajn a moc jsme si to všichni užili. Chlapci děkujeme.

Další akce které nás čekají jsou: Poradní oheň 28.12. 2022 v Zálezlech ( pozor oslavíme deset let klubu) a na jaře 27.5.2023 pořádám já další klubový výlet v Úbislavi na Šumavě.

Tak to je vše a už se těším na naše prosincové setkání